//

אלפי לקוחות מרוצים

//

משלוח דיסקרטי מהיר

//

מוקד תמיכה טלפוני זמין

כדורי גברא חוות דעת - סקירת המוצר ע״י פרופסור זהרה יניב

״אין ספק כי לפעילותם ויעילותם של המרכיבים בכמוסות גברא קיימות הוכחות המבוססות על מחקרים מבוקרים וניסויים קלינים בספרות המדעית כמשפרים תפקוד מיני, חשק, אנרגיה, זקפה והגברת האון הגברי.״

חוות דעת מומחית עולמית לצמי מרפא

בסקירה שערכתי על המרכיבים במוצר גברא על פי הספרות המדעית המבוססת על מחקרים ועובדות והפרסומים המקצועיים ניתן לראות כי לכל מרכיב ישנה השפעה חיובית על התפקוד המיני.

יש לציין כי לא נצפו במחקרים תופעות לוואי ולא הוכללו סייגים לשילובים של מרכיבים אילו עם רכיבים אחרים, ניתן להסיק מכך שבטיחותם של הרכיבים הנ״ל לא משתנה גם כאשר הם משולבים כתערובת.

בנוסף לכך הרכיבים במוצר גברא פועלים בכמה מישורים נוספים כפי שמצוין בסקירת המחקרים הנרחבת בחוות דעת זו אשר יוצרים פעולה סינרגטית ( פעולה משותפת של שני גורמיס או יותר הנותנת תוצאה חוקה יותר מאשר הצירוף של פעולות כל הגורמיס בנפרד ) ולכן יעילותם יחד כתערובת אף גבוהה יותר.

טבע דיירקט הינה החברה שעומדת מאחורי גברא אנרג׳י המיוצר בישראל בפיקוח מתמיד של משרד הבריאות ובעל תקני הייצור המחמירים ביותר כגון הGMP והFDA. כך שתוכלו להנות ממוצר איכותי ובטוח לשימוש.

פרופ׳ זהרה יניב - מומחית בצמחי מרפא
עם ניסיון של למעלה מ55 שנה

כדורי גברא - חוות דעת פרופסור
גברא סקירה על המרכיבים

זהרה יניב היא אתנובוטנאית ישראלית מובילה, חוקרת ומרצה בתחום צמחי המרפא עם ניסיון של למעלה מ55 שנה. היא מומחית בינלאומית בתחום הרפואה העממית והאתנובוטניקה, עם מחקרים מתמקדים באזור המזרח התיכון וארץ ישראל.

גברא אנרג׳י – מדובר בתוסף מזון המבוקש בקרב גברים שרוצים לשפר את התפקוד המיני באופן טבעי ובעל רכיבים טבעיים בלבד.

המוצר שעזר ללמעלה מ-עשרות אלפי גברים בקיום יחסי מין ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא. 

חוות הדעת המקצועית של זהרה יניב על כמוסות גברא :

מטרת חוות הדעת היא: סקירה על המרכיבים במוצר גברא ופעילותם על פי מחקרים ועובדות בספרות המדעית ופרסומים מקצועיים

וזאת חוות דעתי:

בסקירה שערכתי על המרכיבים במוצר גברא על פי הספרות המדעית המבוססת על מחקרים ועובדות והפרסומים המקצועיים ניתן לראות כי לכל מרכיב ישנה השפעה חיובית על התפקוד המיני.

מרכיבי גברא ביקורת

אבץ Zinc. – משפר תפקוד מיני וחוסר פוריות

ל-ארג'נין. L-Agrinine- משפר את זרימת הדם ועוזר לייצור ‏ NO (החומר הפעיל בארגינין) שיש לו תפקיד חשוב בוקפה.

טירוזין Tyrosine – יעיל כנוגד דיכאון ותורם לתפקוד מיני.

גינסנג קוריאני. Panax ginseng – מחזק, מעורר ונמצא שיפור מובהק בתפקוד המיני אצל מטופלים שסבלו מאין אונות.

אפימדיום Epimedium brevicornum – נמצא כמעורר ומזרז זקפה, מכיל חומרים רבים שזוכו, העיקרי הוא האיקרין. האיקרין הוכח כמדכא PDE5- זהו האנזים פוספו-די-אסתרז 5. אנזיס חשוב זה קשור בהרפיית השרירים המספקים דם למעטפת איבר המין, ההרפיה גורמת לעליה בכמות הדם הזורם בעורקים וכן לזקפה! 

חשוב לציין כי הויאגרה פועלת אף היא לפי עיקרון זה של עיכוב ה PDE5. האיקרין מזרז גם את יצירת הNO ומחקה את פעילות הטסטוסטרון .הוא גם נוגד חמצון, ויעיל נגד דיכאון.

קנידיום מוניירי. Cnidium monnuri – ידוע ברפואה הסינית והוייטנאמית כיעיל לטיפול בתפקוד מיני לקוי, ואף גורם להרפיית רקמת השריר של הקורפורה קוורנוזה (השריר של אבר המין).

ג'ינג'ר. Zingibar officinale – משמש מאז ימי קדם כצמח מרפא עתיר סגולות ובין היתר השפעה חיובית על איכות ותנועתיות הזרע ועלייה משמעותית ברמת הטסטוסטרון בפלסמה.

מאקה. Lepidium meyeni – מעורר ומשפר ריכוז וזיכרון, ומשפר תפקוד מיני, פוריות וחשק מיני.

סיכום ומסקנות

הטיפול המומלץ לבעיות זקפה הינו חוסמי פוספודיאסטראז 5 (PDE5 ).

ראוי במיוחד לציין את האיקרין אשר ווהה ותוכח כמדכא PDE5- מהו האנזים פוספו-די-אסתרז 5. אנזים חשוב זה קשור בהרפיית השרירים המספקים דם למעטפת איבר המין, ההרפיה גורמת לעליה בכמות הדם הזורם בעורקים ולכן לזקפה! חשוב לציין כי הויאגרה פועלת אף היא לפי עיקרון אה של עיכוב ה PDE5.

אלפי גברים כבר שיפרו את חיי המין שלהם עם גברא אנרג׳י, תוך זמן קצר גם אתם יכולים ליהנות משיפור בחשק המיני, הזקפה, השפיכה והאנרגיה לאורך זמן.

*המוצר אינו תרופה ואינו נועד לאבחן או לפתור שום מחלה.