//

אלפי לקוחות מרוצים

//

משלוח דיסקרטי מהיר

//

מוקד תמיכה טלפוני זמין

זיקפה – המדריך המלא לגבר

כל מה שרציתם לדעת על הזקפה, ממה היא נובעת, מה הגורמים המשפיעים עליה ואיך לשפר אותה באופן טבעי. כל המידע במאמר

צפיות

🕓 זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

שיתוף :

זיקפה מאז ומתמיד עניינה גברים, יש האומרים שיותר מכל דבר אחר. יחד עם זאת, זה שאתה גבר והזיקפה מעניינת אותך לא אומר בהכרח שאתה יודע איך היא בכלל נוצרת, מדוע לפעמים היא לא מתרחשת ברגעים המכריעים ואיך אפשר לשפר את העניין. אז הינה מדריך מקיף בנושא זיקפה.

איך זה קורה?

מאחורי הזיקפה עומדים למעשה שני מנגנונים מקבילים – הראשון מגביר את זרימת הדם אל הפין והשני מקטין את הזרימה שיוצאת החוצה. בתוך הפין שלכם יש מבנים מאורכים כמו צינורות ועם מרקם דומה לספוק שיכולים להתמלא ולהתרוקן מדם. כאשר הדם נכנס אליהם הם מתרחבים, מתפשטים ויוצרים לחץ על הרקמות שמסביב וכך הפין גדל ומתקשח. מהצד השני, ישנם הרפיה של השרירים באזור הפין שגם הם מאפשרים ליותר דם להגיע אל צינורות הספוג הללו, ולעומתם שרירים אחרים שמתכווצים ולא מאפשרים להרבה דם לצאת החוצה. אגב, גם המבנים הארוכים מקטינים את יציאת הדם בגלל הגברת לחץ על עורקים העוברים באזור. ובמילים פשוטות: יותר דם נכנס ופחות דם יוצא נותן מבנה ספוגי שהולך ומתמלא, מתקשח וגדל. זוהי זיקפה.

כמה דברים שאולי לא ידעת על זיקפה

את הזיקפה שלך אתה בוודאי מכיר אבל אולי יש כמה דברים שבכל זאת לא ידעת. למשל, כנראה לא ידעת שבכל לילה אתה חווה זקפה ממושכת של כשלושים דקות, ואפילו חמש או שבע כאלו. לא צריך שיהיה לך חלום אירוטי בשביל הזיקפה הזו אלא היא מתרחשת פשוט כתוצאה מתנועת העיניים המהירה בזמן חלומות, המשפיעה על אזורים מסוימים במוח. כמו כן, בוודאי לא ידעת שגברים חווים זקפה משלבים מאוד מוקדמים של החיים, בהיותם ילדים, תינוקות ואפילו לפני הלידה. ובאשר לזקפת הבוקר, היא נוצרת בגלל ירידה מהירה בכמות של מוליך עצבי המעכב תהליכים בגוף, ובגלל לחץ על הערמונית מצידה של שלפוחית השתן.

למה לא תמיד יש זיקפה?

לפעמים הזקפה מאכזבת בדיוק ברגעים החשובים, בין אם היא לא מספיק חזקה או לא מתרוממת בכלל. זהו מצב הרבה יותר נפוץ ממה שאנשים נוטים לחשוב והסיבות לו יכולות להיות רבות עקב מורכבות המנגנונים המעורבים. למעשה, שני המנגנונים שתוארו לעיל הם רק חלק ממערכת הרבה יותר מורכבת הכוללת את מערכת העצבים, החושים, המערכת ההורמונאלית ועוד. וכל אחת מאלו יכולה להערים מכשולים על הזיקפה.

לדוגמא, מי שמאוד לחוץ וחרד באשר לביצועים שלו יתקשה יותר להשיג זקפה, בבחינת נבואה המגשימה את עצמה. כמו כן, בעיקר אצל גברים מבוגרים יש ירידה ברמת הטסטוסטרון, הורמון המשחק תפקיד חשוב בהשגת זקפה. גם כלי דם שאינם במצב מצוין יכולים להשפיע לרעה על הזקפה, אז אם אתה פוגע בהם בגלל עישון, אי הקפדה על פעילות גופנית, שתייה מוגזמת של אלכוהול וכדומה – הזקפה שלך תודה לך אם תחזור לכושר. מלבד זאת יכולות להיות סיבות רבות נוספות כגון מחלות כרוניות מסוימות, רמות גבוהות של סטרס לאורך זמן, תופעות לוואי של תרופות מסוימות, מצב רוח ירוד ומתמשך, פגיעות במערכת העצבים, ועוד.

לא סוף פסוק

אם אתה קורא את השורות האלה בגלל שיש לך בעיה עם הזיקפה, הכי חשוב לזכור שאין זו גזירת גורל וסף פסוק. גם ברפואה הקונבנציונאלית וגם בעולם האלטרנטיבי המבוסס על התערבויות וחומרים טבעיים, ישנם פתרונות מגוונים שיכולים להועיל. בין היתר, קיימים תכשירים טבעיים כמו של חברתנו המחזקים את האון הגברי ומשפרים את הביצועים וההנאה מיחסי המין, ישנן תרופות מוכרות התורמות לזיקפה על ידי נטרול אנזים מסוים, ישנן זריקות טסטוסטרון, טיפולים טבעיים לסובלים מאימפוטנציה, משאבות דם לפין, טיפולים סקסולוגיים זוגיים ופרטניים, וכמובן גם בת הזוג שלך – ששיחה איתה יכולה לגלות לך שלא כל העולם מסתובב סביב הזיקפה.

עקובו אחרינו

גבר, שדרג את חיי המין שלך!

התקשר כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחוש בהבדל
פוסטים קשורים
Carefree guy resting in bedroom
מה זה ויאגרה טבעית ? במה היא שונה מהויאגרה הרגילה שכולנו מכירים ? טיפול טבעי בבעיות זקפה כל מה שצריך לדעת על ויאגרה טבעית כאן במאמר
Love is in the air. Beautiful young couple drinking wine while sitting on the kitchen floor at home
שיפור התפקוד המיני מביא גם לזוגיות בריאה יותר, מפחית סטרס ומעלה את הדימוי העצמי וההרגשה שלנו – משמע משפר גם את החיים עצמם. בואו לגלות איך לשפר את חיי המין באופן טבעי!
photodune-215163-sweet-young-couple-eating-strawberries-together-xs-e1345200406403
קצת עניין ופלפל בחיי המין יכולים להצית חזרה את האש בין בני הזוג. בנוסף לשיפור ההנאה מחיי המין דבר זה יכול לשפר את הדינמיקה ביחסים ולחזק את הקשר בין בני הזוג. אל תפחדו לנסות דברים חדשים ולגלות את המיניות שלכם קצת יותר לעומק (:
Overhead close up of young couple lying in bed together. Romantic couple in love looking at each other.
מאמר זה הוא המשך למאמר טיפים לזוגיות נפלאה.