//

אלפי לקוחות מרוצים

//

משלוח דיסקרטי מהיר

//

מוקד תמיכה טלפוני זמין

איך לענג אישה בזמן אין אונות

סובלים מאין אונות ? כך תוכלו לענג את בת הזוג גם במצב זה! בתקופה של אין אונות גברים רבים מרגישים ירידה בביטחון העצמי, המלווה בתחושה של חוסר מסוגלות. הם סבורים כי חלק מהותי מתפקודם נפגם ושהדבר מקרין על גבריותם ועל יכולתם להיות בני זוג מספקים.

צפיות

🕓 זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

שיתוף :

 אימפוטנציה או בעיות בזקפה בהחלט יכולים להשפיע על עצם הנטייה ליצור קשרים חדשים עם בנות המין היפה, ואם כבר קיים קשר כזה – על האווירה ועל היחסים בכלל. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי גם בזמן אין אונות ניתן לענג אישה ושיש כמה דרכים לעשות זאת.

 

המרכיב הפסיכולוגי

עוד לפני שנגיע לעניינים הפיזיולוגיים, כדאי לומר כמה דברים על פסיכולוגיה. לא פעם, תפיסתן של נשים לגבי יחסי המין שונה מאשר של גברים, רק שהאחרונים אינם מצליחים לראות את התמונה דרך עיניים אחרות. לכן, כשלב ראשון, אם אתה מעוניין לענג את האישה שאיתך בזמן אין אונות, עליך להבין מהו בכלל עונג בשבילה. כן, יכול מאוד להיות שהיא רוצה להגיע לאורגזמה ממש כמוך, אבל ייתכן שיש היבטים נוספים ולא פחות חשובים עבורה.

אז מה שכדאי לעשות הוא לשאוף לפתח שיחות כנות, פתוחות וקרובות על הנושא: מה מבטאים יחסי המין עבורה, מה עושה לה את זה, מה היא רוצה, מה יכול לענג אותה (היא הרי מכירה את גופה), ולא פחות חשוב – מה יחסה אל תקופת אין האונות שאתה עובר. ייתכן מאוד שתשמע תשובות מרגיעות לגבי הנושא שכה מטריד אותך, שיפחיתו את המתח ואת "חרדת הביצוע", ויהפכו את הכניסה למיטה להרבה יותר נוחה ובטוחה מבחינתך.

יתר על כן, קיים הבדל די שכיח בין נשים לגברים, כאשר הראשונות שמות דגש רב יותר על האינטימיות, הרגש המשחק המקדים ותחושת הביטחון במיטה, הרבה לפני האורגזמה. לכן, אם אתה רוצה לענג אישה בתקופת אין אונות או בלי אין אונות, עליך להיות קשוב לקצב שלה, להיות סבלני ולתת מעצמך בנשיקות, בחיבוקים, באמירות רומנטיות, במבט בעיניים, ובכלל ברמה הרגשית. ככל שהיא תחוש יותר בטוחה, מובנת ואהובה – כך יגבר הסיכוי שתענג אותה גם מבחינה פיזית, וממילא היא כבר תקבל מהשהייה האינטימית איתך חוויה משמעותית.

 

המרכיב הפיזיולוגי

אם לא ניתן בתקופה זו להגיע לחדירה, הרי שהעונג של האישה יכול להתמקד באזור הפטמות ואילו ההגעה לאורגזמה היא באזור הדגדגן. שוב, העניין הוא להיות סבלני ולא "להסתער" ממוקד מטרה, ולהבין שהגעה לאורגזמה אצל נשים – בעיקר ללא חדירה – יכולה לקחת זמן. אז מה? תן מעצמך, היה רגוע ותאפשר לה להרגיש הכי נוח עם עצמה וליהנות. את המגע עם הדגדגן ניתן לעשות בעדינות באמצעות האצבעות, עם הלשון, וגם בעזרת האצבעות של האישה עצמה. אכן, לעיתים קרובות אם תשתף את היד שלה היא תדע לענג את עצמה בצורה שיותר נכונה ומדויקת עבורה.

כאשר אתה מעניק לה מין אוראלי היה עדין ומתחשב בעודך מנשק ומלקק את אזור הדגדגן, וכמו כן ניתן לעיתים לגרות את פי הטבעת. בנוסף, תוכל מעת לעת להחדיר את האצבע ובך לגרות את אזור ה- G. אמנם רוב האנשים חושבים שמדובר בנקודה ספציפית אך למעשה ה- G הוא אזור המצוי בחלק הפנימי של הדגדגן, ולכן תוכל להגיע אליו באמצעות האצבעות – בין אם בזמן שאתה מעניק לה מין אוראלי ובין אם בעת המשחק המקדים.

עקובו אחרינו

גבר, שדרג את חיי המין שלך!

התקשר כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחוש בהבדל
פוסטים קשורים
Carefree guy resting in bedroom
מה זה ויאגרה טבעית ? במה היא שונה מהויאגרה הרגילה שכולנו מכירים ? טיפול טבעי בבעיות זקפה כל מה שצריך לדעת על ויאגרה טבעית כאן במאמר
Love is in the air. Beautiful young couple drinking wine while sitting on the kitchen floor at home
שיפור התפקוד המיני מביא גם לזוגיות בריאה יותר, מפחית סטרס ומעלה את הדימוי העצמי וההרגשה שלנו – משמע משפר גם את החיים עצמם. בואו לגלות איך לשפר את חיי המין באופן טבעי!
photodune-215163-sweet-young-couple-eating-strawberries-together-xs-e1345200406403
קצת עניין ופלפל בחיי המין יכולים להצית חזרה את האש בין בני הזוג. בנוסף לשיפור ההנאה מחיי המין דבר זה יכול לשפר את הדינמיקה ביחסים ולחזק את הקשר בין בני הזוג. אל תפחדו לנסות דברים חדשים ולגלות את המיניות שלכם קצת יותר לעומק (:
Overhead close up of young couple lying in bed together. Romantic couple in love looking at each other.
מאמר זה הוא המשך למאמר טיפים לזוגיות נפלאה.