//

אלפי לקוחות מרוצים

//

משלוח דיסקרטי מהיר

//

מוקד תמיכה טלפוני זמין

שפיכה מוקדמת – שיטות טיפול חלק ב

זהו מאמר המשך למאמר “שפיכה מוקדמת- שיטות טיפול – חלק א‘”. במאמר הבא מובאות לכם חמש שיטות נוספות אשר יעזרו לכם לשים סוף לשפיכה מוקדמת. במאמר הקודם דיברנו על שיטות עצור והמשך, חנק ועוד.

צפיות

🕓 זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

שיתוף :

להלן חמש שיטות נוספות המומלצות על ידי רופאים וסקסולוגים לטיפול בבעיית שפיכה מוקדמת:

תרגיל לחיזוק שריר רצפת האגן

נסו להיזכר בפעולה אותה אתם עושים כאשר אתם רוצים לעצור את זרם השתן כאשר אתם משתינים. תנועת הכיווץ הזאת היא פעולה אשר מחזקת את שריר רצפת האגן. עכשיו, ברגעים אלו ממש, בזמן שאתם קוראים את המאמר הזה, נסו לעשות זאת. תרגול של השיטה הזאת עוזר בכמה היבטים: הוא מחזק את הזקפה, מאריך את זמן קיום יחסי המין וגם עוזר במניעת סרטן הערמונית. היתרון הגדול של השיטה הזאת – מלבד העובדה כי היא עוזרת גם בחיזוק הזקפה וגם במניעת סרטן הערמונית – הוא שניתן לתרגל אותה כמעט בכל מקום. פשוט יושבים על הכסא במשרד/במכונית, ומכווצים. ניתן לתרגל אותה ככיווץ, ואז שחרור במשך מספר פעמים עם הפסקות של כ-45 שניות בין כל סט, או כיווץ למשך זמן ארוך, ואז הפסקה של 45 שניות בין כל כיווץ; וכמובן שאפשר לעשות את שני התרגילים – במקרה הזה כל המוסיף ,הרי זה משובח.

לבשו קונדום

הוא אמנם פוגע בהנאה, שכן הקונדום מאלחש את התחושה משום שהוא מהווה חוצץ בין הנרתיק לאיבר המין הגברי, אך יש לכך גם צד חיובי: הוא מוסיף פרק זמן לא מבוטל למשך החדירה. אם אתם שואלים אותי, עדיף (תמיד) מין ארוך עם קונדום מאשר מין קצר ללא קונדום.

חקור את תרבות הטנטרה והקאמה סוטרא

התרבות ההודית, אשר הינה טרנדית מאוד לאחרונה, מציעה מגוון של שיטות עתיקות יומין לשליטה על השפיכה ומין בכלל. אתם תתפלאו כשתיווכחו עד כמה העולם השלישי מקדים את העולם המערבי בתחומים מסוימים.

תרופות לחיזוק הזקפה וטיפול בשפיכה המוקדמת

אל תחששו לנסות תרופות. כיום ישנן תרופות על בסיס טבעי, ללא צורך במרשם רופא, אשר עוזרות לאחלש את איבר המין, הן מבטיחות יכולת שליטה על השפיכה, ובניגוד לתרופות לא טבעיות, הן אינן מהות סיכון כלשהו.

טיפול אצל סקסולוג

במידה ושום עצה לא עזרה לכם, אתם ודאי מלאים באכזבה, וחושבים שנתקעתם עם פגם לעולמי עד. זהו שוב המקום להזכיר ששפיכה מוקדמת היא בעיית התפקוד מיני אשר הינה הקלה ביותר לטיפול. סקסלוג אשר ידריך אתכם לבטח יעזור.

עקובו אחרינו

גבר, שדרג את חיי המין שלך!

התקשר כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחוש בהבדל
כתבות פופולאריות
פוסטים קשורים
Carefree guy resting in bedroom
מה זה ויאגרה טבעית ? במה היא שונה מהויאגרה הרגילה שכולנו מכירים ? טיפול טבעי בבעיות זקפה כל מה שצריך לדעת על ויאגרה טבעית כאן במאמר
Love is in the air. Beautiful young couple drinking wine while sitting on the kitchen floor at home
שיפור התפקוד המיני מביא גם לזוגיות בריאה יותר, מפחית סטרס ומעלה את הדימוי העצמי וההרגשה שלנו – משמע משפר גם את החיים עצמם. בואו לגלות איך לשפר את חיי המין באופן טבעי!
photodune-215163-sweet-young-couple-eating-strawberries-together-xs-e1345200406403
קצת עניין ופלפל בחיי המין יכולים להצית חזרה את האש בין בני הזוג. בנוסף לשיפור ההנאה מחיי המין דבר זה יכול לשפר את הדינמיקה ביחסים ולחזק את הקשר בין בני הזוג. אל תפחדו לנסות דברים חדשים ולגלות את המיניות שלכם קצת יותר לעומק (:
Overhead close up of young couple lying in bed together. Romantic couple in love looking at each other.
מאמר זה הוא המשך למאמר טיפים לזוגיות נפלאה.