//

אלפי לקוחות מרוצים

//

משלוח דיסקרטי מהיר

//

מוקד תמיכה טלפוני זמין

"ויאגרה טבעית" וצמחי מרפא לטיפול בבעיות זיקפה: האם הם עובדים?

מה זה ויאגרה טבעית ? במה היא שונה מהויאגרה הרגילה שכולנו מכירים ? טיפול טבעי בבעיות זקפה כל מה שצריך לדעת על ויאגרה טבעית כאן במאמר

צפיות

🕓 זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

שיתוף :

"ויאגרה טבעית" הוא שם שניתן למגוון תוספי מזון המורכבים מצמחי מרפא על ידי היצרנים שלהם. הם נמכרים למטרת שיפור תפקוד זיקפה או התשוקה מינית אצל גברים.

חלק מהתוספים הללו מכילים מרכיבים שעשויים להועיל לתפקוד זיקפה ובעיות זיקפה (אימפוטנציה). עם זאת, למרות התיוג, ייתכן שאינך יודע מה יש בתוספים שאתה נוטל.

מה גורם לבעיות זיקפה?
אין אונות (אימפוטנציה) הוא לעתים קרובות סימפטום, במקום מצב. זקפה היא תוצאה של תהליכים רב מערכתיים מורכבים בגוף. עוררות מינית כוללת אינטראקציה בין:

פִּין
מערכת עצבים
שרירים
הורמונים
מצב רגשי

מצב בריאותי כמו סוכרת או מתח יכול להשפיע על חלקים אלה ותפקודיהם בגוף, ולגרום ל-בעיות זקפה. טרשת עורקים (הצטברות רובד בעורקים) היא הגורם המוביל ל-אין אונות, במיוחד אצל גברים מעל גיל 50.

טיפולים טבעיים עבור בעיות זקפה

על פי מחקרי מומחים, תוספי צמחים מסוימים ומזונות בריאות עשויים להגביר את העוצמה המינית עם פחות תופעות לוואי מאשר תרופות שנקבעו. הם עשויים גם להיות פחות יקרים.

לאחר הרבה מחקרים וניסויים על צמחי מרפא כאלו ואחרים, נראה כי צמחים מסויימים יכולים לשפר את הזקפה להגביר את החשק המיני להעלות את האנרגיה ואף לעכב את השפיכה. כל זאת בספונטניות מלאה.

תחליף טבעי לויאגרה

האם ויאגרה טבעית מסוכנת?
במקרים מסוימים, מוצרים המסומנים כ"צמחי מרפא" או "ויאגרה טבעית" עשויים לעזור ל-בעיות זקפה על ידי הרפיית דפנות כלי הדם, מה שמשפר את זרימת הדם.

אך מכיוון שיש צמחים או חומרים טבעיים שאינם מאושרים לשימוש ע״י משרד הבריאות וה-FDA. הנמצאים בחלק מתוספי תזונה האלו, חומרים אלה עלולים לגרום להופעת לחץ דם נמוך מאוד או לתופעות לוואי כאלו ואחרות.

עם זאת, ישנם צמחי מרפא שיש להם יתרונות מעולים להפחתה או פתרון בעיית האין אונות. המשך לקרוא כדי לגלות על צמחי המרפא והויטמינים הספציפיים שעשויים לעבוד בשבילך.

הנה כמה דוגמאות לצמחי מרפא אשר אושרו לשימוש ע״י משרד הבריאות וה-FDA האמריקאי. בנוסף לכך צמחים אלו נחקרו ונבדקו לא מעט פעמים ע״י מומחים ונמצאו כמועילים לתפקוד המיני של הגבר.

מאקה – שורש הירק שגדל בפרו

למאקה יש יתרונות בריאותיים כלליים מלבד לשיפור התפקוד המיני, מקאה היא תוספת נהדרת לתזונה שלך. המאקה עשירה במיוחד ב:

חומצות אמינו

יוד

ברזל

מגנזיום

למאקה מספר ממצאים היא עוזרת לחיזוק מערכות הגוף, סטימולנט-מעוררת ומשפרת ריכוז וזיכרון, מעלה תפקוד מיני, פוריות וחשק מיני. מאקה ידועה גם בשחרור והפחתת מתח מה שיכול להיות חלק מהסיבות לבעיות בזקפה.

מהמחקרים נובע : גברים שנטלו 3 גרם מאקה ליום במשך 8 שבועות דיווחו על שיפור בתשוקה המינית לעתים קרובות יותר מאשר גברים שלא נטלו זאת.

ג'ינסנג קוריאני – צמח שגדל בסין ובקוריאה

לג'ינסנג יש היסטוריה ארוכה ברפואה הסינית כחומר לבריאות ואריכות ימים. גברים רבים נוטלים את השורשים של הג'ינסנג לטיפול באין אונות (בעיות זקפה). תוצאות סקירת מחקר משנת 2008 מצביעות על כך שג'ינסנג אדום עשוי לשפר את בעיות הזקפה.

בנוסף לטיפול בבעיות זקפה נטילת ג'ינסנג קוריאני. עשויה לשפר:

כושר עמידה

ריכוז

הפחתת לחץ

קשיחות הפין

משך הזקפה

שיפור בחשק המיני

ג'ינסנג קוריאני פועל כנוגד חמצון, משחרר תחמוצת חנקן (NO) המסייע לתפקודי זיקפה. יש אנשים שמשתמשים בקרם ג'ינסנג לשפיכה מוקדמת.

ג׳ינקו בילובה, עשב עץ סיני

ג׳ינקו בילובה עשוי להגביר את זרימת הדם לפין. מחקר בבעלי חיים מצא שג׳ינקו בילובה עזר לשפר את תפקוד הזקפה בחולדות לאחר פציעה עצבית.

מחקר נוסף ראה שיפור בתפקוד המיני אצל גברים שקיבלו תרופות נוגדות דיכאון. זו הסיבה שחוקרים מאמינים שגינקו עשוי להיות יעיל לגברים שחווים אין אונות עקב תרופות.

במחקר שבו גברים דיווחו על תגובה חיובית, המשתתפים לקחו כמוסות של 40 או 6 מיליגרם פעמיים ביום במשך 4 שבועות.

תמצית אפימדיום

עשב זה פועל כמעכב פוספודיאסטראז טבעי להרחיב את כלי הדם בפין, בדומה לתרופות מרשם לטיפול ב-בעיות זקפה. בנוסף לכך נטילת תמצית אמפידיום עשויה לשפר :

את זרימת הדם

מעורר יצר מיני

מחזק את הזקפה

מאריך את משך הזקפה

נחזור אל הויאגרה הטבעית

ויאגרה טבעית

ישנה חברה ישראלית שפיתחה מוצר טבעי המכיל 14 רכיביים טבעיים (מתוכם גם המאקה, תמצית אפימדיום, ג׳ינקו בילובה והגינסאנג הקוריאני) אשר נבדקו ונחקרו, אושרו לשימוש ע״י משרד הבריאות וה-FDA. בעלת ניסיון של 26 שנה בייצור תוספי תזונה.

תכירו את גברא אנרג׳י – ״הויאגרה הטבעית״

גברא אנרג׳י פועל במספר מישורים ומכיל רכיביים טבעיים המשפרים את התפקוד המיני ללא תופעות לוואי בהתחייבות! הפורמולה של גברא אנרג׳י פותחה ע״י ידי מומחים שחקרו את הצמחים לעומק ויצרו תרכובת שבאמת עושה את ההבדל, הפורמולה נותנת פתרון אמיתי מהשורש לתפקוד המיני של הגבר.

לרשימת המרכיבים המלאה של גברא אנרג׳י

השימוש בגברא אנרג׳י הוא שימוש קבוע לשלושה חודשים והוא מאפשר ספונטניות בקיום יחסים. לאחר השימוש בגברא אנרג׳י היתרונות עשויים להתבטא ב:

זקפה חזקה יותר

משך זקפה ארוך יותר

עיכוב שפיכה

העלאת חשק מיני

עלייה בערנות הכללית ובאנרגיה המינית

שיפור איכות וכמות הזרע

עלייה ברמות הטסטוסטרון

*את השינוי אפשר לראות לאחר שבועיים עד שלושה מתחילת השימוש בגברא אנרג׳י.

לסיכום

אנשים השתמשו בצמחי מרפא במשך אלפי שנים לטיפול במספר מצבים רפואיים, כולל הפרעות זיקפה.

חוקרים חקרו רבים מצמחי המרפא הללו על בטיחותם ויעילותם, בעוד שחלק מהצמחים עדיין אינם נחקרים כחלופות לתרופות באין אונות. חשוב לזכור ולבדוק כל תוסף תזונה כזה או אחר שאתם מעוניינים ליטול האם יש לו אישורים ? האם הצמחים מאושרים לשימוש ?

טבע דיירקט החברה האחראית על ייצור הכמוסות הטבעיות (הויאגרה הטבעית) מביאה לכם מוצר בדוק ובטוח לשימוש בעל כל האישורים הן של השימוש ברכיבים והן של הייצור הקפדני כדי שתהנו ממוצר ברמה הכי גבוהה שאפשר.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות הויאגרה הטבעית או השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם!

השירות הינו דיסקרטי לחלוטין. משלוח מהיר ודיסקרטי – חינם למזמינים באתר!

עקובו אחרינו

גבר, שדרג את חיי המין שלך!

התקשר כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחוש בהבדל
פוסטים קשורים
Love is in the air. Beautiful young couple drinking wine while sitting on the kitchen floor at home
שיפור התפקוד המיני מביא גם לזוגיות בריאה יותר, מפחית סטרס ומעלה את הדימוי העצמי וההרגשה שלנו – משמע משפר גם את החיים עצמם. בואו לגלות איך לשפר את חיי המין באופן טבעי!
photodune-215163-sweet-young-couple-eating-strawberries-together-xs-e1345200406403
קצת עניין ופלפל בחיי המין יכולים להצית חזרה את האש בין בני הזוג. בנוסף לשיפור ההנאה מחיי המין דבר זה יכול לשפר את הדינמיקה ביחסים ולחזק את הקשר בין בני הזוג. אל תפחדו לנסות דברים חדשים ולגלות את המיניות שלכם קצת יותר לעומק (:
Overhead close up of young couple lying in bed together. Romantic couple in love looking at each other.
מאמר זה הוא המשך למאמר טיפים לזוגיות נפלאה.
Sexy young couple is looking at each other and smiling while lying on bed at home, woman is holding a condom
מערכת זוגית היא כמו פרח, צריך לזרוע, להשקות, לגדל ולהשקיע. למרות זאת, עם הזמן ניכרת ירידה בחשק המיני ובתקשורת בין בני הזוג. קבלו כמה טיפים מועילים למערכת זוגיות נפלאה.