//

אלפי לקוחות מרוצים

//

משלוח דיסקרטי מהיר

//

מוקד תמיכה טלפוני זמין

ויאגרה ללא מרשם – טיפול בבעיות זקפה

גברים רבים מאמינים שהויאגרה היא הפתרון הכי טוב או אפילו היחידי לתפקוד המיני של הגבר. אך האם זה באמת נכון ? והאם יש חלופות ?

צפיות

🕓 זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

שיתוף :

ויאגרה היא אחת התרופות המוכרות ביותר בעולם בתחום הטיפול בבעיות זקפה (אין אונות – אימפוטנציה) אצל גברים. היא פותחה במקור על ידי חברת התרופות פייזר, ומאז הצגתה לשוק בשנת 1998, ויאגרה הפכה למוצר הנמכר ביותר בתחומה, ולמעשה סימן דרך בטיפול בבעיות זקפה.

קודם כל כמה נתונים על הויאגרה ואיך היא פועלת

ויאגרה פועלת על ידי רגיעה של השרירים החלקים בכלי הדם, מה שמאפשר לדם לזרום באופן חופשי יותר אל תוך הפין. החומר הפעיל סילדנאפיל, מעכב את פעולתו של אנזים מסוים בגוף הנקרא PDE-5. האנזים PDE-5 אחראי לפירוק מולקולה שנקראת cGMP, המעודדת הרחבת כלי הדם. כלומר גורם להרחבת כלי הדם.

עם עיכוב ה-PDE-5, רמות ה-cGMP בכלי הדם בפין לא יורדות, מה שמאפשר הרחבה יותר ממושכת של כלי הדם. כתוצאה מכך, מתרחשת זרימת דם מוגברת לפין, מה שמאפשר לגבר להגיע לזקפה ולשמור עליה בעת גירוי מיני. חשוב לזכור כי לקיחת התרופה בפני עצמה לא תגרום לזקפה דרוש גירוי מיני כדי לפעול את המנגנון הכימי ולהשיג זקפה.

כאשר הזקפה נוצרת היא יכולה להימשך באופן לא רצוני לכמה שעות וכמו כל תרופה קונבנציונאלית, גם לויאגרה יש תופעות לוואי אפשריות, כולל כאבי ראש, קלקול בראיה, תחושת נזלת, ועייפות. חשוב להתייעץ עם הרופא אם מופיעות תופעות לוואי או אם ישנם מצבים רפואיים קודמים.

כמו כן, ויאגרה נמצאת גם בשימוש לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי.

ויאגרה מינון – מה המינון המומלץ לויאגרה

המינון הרגיל של ויאגרה הוא 50 מ"ג, אך ישנם מינונים של 100 מ״ג ו-25 מ"ג בהתאם להוראות הרופא ולתגובת הגוף. חשוב לקחת את התרופה כ-30 דקות עד שעה לפני הפעילות המינית ולא לעבור על המינון המומלץ ביום.

ללא מרשם רופא

גברים רבים מחפשים אחר ויאגרה ללא מרשם רופא אך הם לא יודעים מה הסיכון בכך.
לא סתם ויאגרה היא תרופה הדורשת מרשם משום שהיא פועלת באופן כימי, נטילת התרופה יכולה להתנגש עם תרופות אחרות או עם מחלות רקע מסויימות עד לרמה של תוצאות רפואיות חמורות ואף סכנת חיים.

לאנשים עם מצבים רפואיים מסוימים, כמו מחלות לב, שינויים כרוניים בלחץ הדם, או היסטוריה של שבץ, עשוי להיות מסוכן לקחת ויאגרה ללא הנחיית רופא.

איכות התרופה – רכישת ויאגרה ללא מרשם עלולה להתבצע באמצעות ערוצים לא רשמיים, שאינם מבטיחים את איכות התרופה, ויכולה להיות מזויפת או לא יעילה. ובנוסף לגרום לפגיעה בבריאות.

  1. מחלות לב וכלי דם: ויאגרה מרחיבה כלי דם, מה שיכול להגביר את העומס על הלב. אם יש לך מחלת לב, יתר לחץ דם, או היסטוריה של שבץ או התקף לב, לקיחת ויאגרה עלולה להסתכן בסיכון גדול לאירוע קרדיווסקולרי.
  2. שימוש בתרופות המכילות ניטרטים: ניטרטים משמשים לטיפול בחזה תקה (אנגינה) ובמצבים אחרים של לב. השילוב של ניטרטים עם ויאגרה יכול לגרום לירידה חדה ומסוכנת בלחץ הדם.
  3. מחלות כבד או כליה: אם יש לך מחלה כבדית או נכות כלייתית, יתכן שהגוף שלך לא יוכל למטבול ולהיפטר מהוויאגרה באופן תקין, מה שעלול להביא לריכוז גבוה ומסוכן של התרופה בדם.
  4. מצבים רפואיים נוספים: אם יש לך מחלות נוספות כמו דיאבטס מתקדם, גלאוקומה, או מצבים שבהם זקפה ממושכת עלולה להיות מסוכנת (כמו פריאפיזם), יש להיזהר במיוחד עם נטילת ויאגרה.

חלופות טבעיות לויאגרה

חשוב לדעת שקיימים דרכים טבעיות לשפר את חיי המין ללא שימוש בויאגרה. אך מה היתרונות בכך ?

טיפול בבעיות זקפה באופן טבעי מאפשר קיום יחסי מין בספונטניות וללא תופעת לוואי, מחזק את הגבריות מהשורש ונותן מקום לזקפה טבעית הנוצרת מגירוי מיני (מאשר זקפה משוגעת שלא יורדת לפחות שעה).

יחד עם זאת רבים כנראה לא יודעים אבל שימוש בויאגרה לאורך זמן יוריד את האפקטיביות של התרופה בדרך כלל ואסור לקחת אותה בתדירות גבוהה מדי.

אז מה הפתרון הטבעי לבעיות זקפה

הכל מתחיל משינוי קטן באורך החיים :

  1. שמרו על תזונה בריאה – השמנת יתר ועודף משקל יכולים לגרום לבעיות בתפקוד המיני, ובנוסף הגוף שלנו זקוק לויטמינים ומינרלים מסוימים כדי להפיק את המיטב.
  2. שנו טוב בלילה – רבים נוהגים לזלזל בשנת הלילה שלהם אך היא המקור לבריאות ותפקוד טוב יותר שלנו.
  3. הפחיתו אלכוהול ועישון – צריכה קבועה או מופרזת יכולה להוביל לאין אונות.
  4. סוכרת ויתר לחץ דם – אם אתם סובלים מאחד ממחלות אלו (או שניהם) השתדלו לאזן את המדדים יחד עם הטיפול שניתן מהרופא כדי להפחית את הפגיעה בזקפה.
  5. שיפור ביצועים עם תוסף תזונה טבעי – כמוסות טבעיות ללא תופעות לוואי לשיפור התפקוד המיני מהשורש.

גברא אנרג׳י הוא מוצר טבעי ב100% העוזר לעשרות אלפי גברים להנות מחדש מחיי המין שלהם (משנת 1996) הפורמולה של גברא אנרג׳י עשויה מ-14 רכיבים טבעיים לחיזוק האון הגברי בטבעיות ולטווח ארוך.

אל תתפשרו על חיי המין שלכם ושפרו אותם עוד היום עם גברא אנרג׳י, צרו קשר לייעוץ דיסקרטי ללא עלות!

עקובו אחרינו

גבר, שדרג את חיי המין שלך!

התקשר כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחוש בהבדל
פוסטים קשורים
No data was found